Aktiv i Enhedslisten Lolland

Medlemmerne i Enhedslisten Lolland er meget forskellige. Der er nogle der bor i byerne, nogle der bor på landet og nogle der bor på øerne, vi har forskellige aldre og forskellige livssituationer. Derfor har vi også forskellige interesser og er aktive på forskellige måder. Vi er aktive i vores fagforening, i vores boligområde, i vores børns institution eller skole, i kolonihaven, strikkeklubben, på vores arbejdsplads osv. osv.

Der er selvfølgelig nogle organisatoriske ting der skal ordnes i Enhedslisten, nogle valgkampe der skal køres og vi sætter stor pris på at mange deltager i medlemsmøderne, men ellers er vi aktive på de områder der har vores personlige interesse.

Enhedslisten mener at det er vigtigt at de mennesker der står midt i situationen har noget at skulle have sagt. Vi mener også at det er en god ting at der bliver sagt, peger i en rød-grøn retning.

Med andre ord: vi mødes og diskuterer de rød-grønne linjer, hvorefter vi har det med i vores personlige holdning, når vi yder vores indsats sammen med andre.

I Enhedslisten Lolland har vi nedsat nogle udvalg som løser forskellige opgaver som har med afdelingen at gøre. Du kan læse om vores arbejdsgrupper her.